Najczęściej zadawane pytania

BiletyOesy, kilometry, godzinyMapyDojazdNajczęściej zadawane pytaniaPunkty Obsługi KibicaBezpieczeństwoLot HelikopteremMikołajki ArenaParkingi w Mikołajkach

– Gdzie mogę dowiedzieć się wszelkich informacji przed imprezą oraz podczas trwania rajdu?

Firma Top Racing, partner komercyjny PZM 75. Rajdu Polski uruchomił specjalną infolinię dla kibiców pod numerem 733 100 702 (przed imprezą w godz. 9-18, podczas rajdu od godz. 7 do 20)

– Kiedy będę mógł kupić karnet na PZM 75. Rajd Polski?

Przedsprzedaż karnetów i biletów w oficjalnym sklepie PZM 75. Rajdu Polski rozpoczęła się w dniu na początku sierpnia, natomiast wysyłka potrwa od dnia 10 do 18 września. Po 18 września bilety będą do kupienia w Punktach Informacji Kibica.

– Czy Rally Pass obowiązuje na 1 osobę?

Rally Pass zawieszony na tzw. smyczy uprawnia do wejścia na odcinek specjalny dla jednej osoby.

– Czy można wnosić do strefy kibica urządzenia rejestrujące

Tak, każdy kibic może mieć przy sobie aparat fotograficzny, kamerę lub inny sprzęt rejestrujący. Nie jest natomiast dozwolone korzystanie z dronów na całym obszarze rajdu oraz ustawianie kamer typu go-pro na trasach odcinków specjalnych.

– Czy dla dziecka też trzeba wykupić Rally Pass?

Dzieci do lat 12 włącznie mają możliwość bezpłatnego wejścia do wszystkich stref, w których organizator przewidział miejsca stojące.

– Gdzie najlepiej parkować podczas PZM 75. Rajdu Polski?

Najlepszym rozwiązaniem są parkingi przygotowane przy punktach widokowych na odcinkach. Ze względów atmosferycznych w dużej części parkingi zlokalizowane będą na asfaltowych drogach dojazdowych do stref kibica. Nalepka parkingowa dla kibiców dostępna jest w przedsprzedaży internetowej, w Punkach Kibica oraz przy wjazdach na parkingi.

– Czy noclegi na dziko dopuszczane są w Polsce czy tylko w wyznaczonych miejscach ?

W Polsce biwakowanie „na dziko” jest zabronione (Ustawa o lasach Art. 30.1 W lasach zabrania się: (…) biwakowania poza miejscami wyznaczonymi przez właściciela lasu lub nadleśniczego). Musimy wziąć pod uwagę również fakt, ze większość lasów i łąk należy albo do prywatnego właściciela, albo do gminy. Jeżeli jest to teren prywatny, nie możemy rozbić się bez zgody osoby, która nim zarządza. Najczęściej dowiemy się o tym z rozlokowanych tabliczek lub od samego właściciela.

– W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Kontakt ze sklepem jest możliwy pod numerem telefonu (22) 834-54-04 lub kom. 733 100 702 od poniedziałku do piątku w godz. 9 – 18 oraz w soboty w godz. 11 – 15. Dostępny jest również adres mailowy kibice@rallypoland.pl, pod który można kierować wszelkie pytania.

– Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Tak, istnieje możliwość składania zamówień telefonicznych pod numerem (22) 834-54-04 lub kom. 733 100 702 od poniedziałku do piątku od 9 do 18 oraz w soboty w godz. 11 – 15.

– Jakie są koszty wysyłki i ile czasu trzeba czekać na przesyłkę?

Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DPD, Paczkomatów InPost oraz Poczty Polskiej (przesyłka priorytetowa), zaś koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności i wynosi odpowiednio:
• 11 zł – paczka nadana Pocztą Polską po uprzedniej zapłacie online lub przelewie środków na
nasze konto bankowe (przesyłka jest u klienta od 2 do 4 dni roboczych)
• 14 zł – paczka nadana Pocztą Polską za pobraniem, czyli płatne listonoszowi w chwili
doręczenia przesyłki (przesyłka jest u klienta od 2 do 4 dni roboczych)
• 12 zł – paczka nadana kurierem DPD po uprzedniej zapłacie online lub przelewie środków na
nasze konto bankowe (przesyłka jest u klienta w ciągu 24h)
• 15 zł – paczka nadana kurierem DPD za pobraniem, czyli płatne kurierowi w chwili doręczenia
przesyłki (przesyłka jest u klienta w ciągu 24h)
• 10 zł – paczka nadana do Paczkomatów InPost po uprzedniej zapłacie online lub przelewie
środków na nasze konto bankowe (przesyłka jest w Paczkomacie w ciągu 24h)
Zamówienia powyżej 200 zł wysyłane są ZA DARMO kurierem DPD (przedpłata).

– Czy zamówiony towar można odebrać bezpośrednio w sklepie?

Tak, sposób odbioru dostawy wybierany jest w trakcie składania zamówienia, można wybrać przesyłkę kurierska, pocztowa lub odbiór w siedzibie naszego sklepu przy ulicy Nocznickiego 31A w Warszawie. Odbiór osobisty zamówień zawierających karnety, informatory, mapy rajdu
lub nalepki pamiątkowe PZM 75. Rajdu Polski będzie możliwy od 10.09.2018.
Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku od 9 do 18 oraz w soboty w godz. 11 – 15.

– Czy przy odbiorze w sklepie mogę płacić kartą płatniczą?

Tak, można płacić kartą przy odbiorze.

– Czy przeprowadzone zakupy w serwisie sklepu Gadzetyrajdowe.pl są bezpieczne?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za
pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa
danych osobowych, loginów, haseł, itp. Firma Top Racing, właściciel sklepu Gadzetyrajdowe.pl
działa nieprzerwanie od 2006 roku i posiada certyfikat „Rzetelna Firma”. Jest także laureatem
konkursu „Gazele E-Biznezu” 2014.